luni, 31 mai 2010

Ce sa-i faci? Pana una alta nimic.

Azi dimineata cand am intrat la calculator aflu o vesteste care, initial, am privit-o cu foarte mult umor: unii profesori au cerut ca elevii sa vina azi la scoala, iar de maine cica nu se mai face greva. Misto... imi zic in sinea mea, pentru ca ma asteptam ca toata fanfaronada asta care o fac la TV si in presa sindicalistii sa se termine, cum  s-au terminat si celelalte greve, fara niciun rezultat, in schimb cu o imagine destul de buna incat vezi doamne ei au facut greva. Mai tarziu ma suna un coleg si imi spune ca toti care au fost la ore au luat 10 la o proba relativ usoara, dar la care din cate tin io minte se iau note de la 8 in sus, ceea ce in cazul de fata s-a ignorat. Deci situatia e chiar mirobolanta... Si ca sa nu uit de maine mergem la scoala. Daca imi aduc bine aminte, saptamana trecuta eram anuntati ca se semnase pentru o greva de 2 saptamani, care tindea spre una pe termen nelimitat. Mi se pare ca au trecut cam repede peste cele spuse.
Ca o concluzie, sunt intrigat, dar si amuzat, intrucat pentru a nu stiu cata oara se trece atat de usor peste ceea ce se spune si cu siguranta ca in acest mod declinul nostru ca tara va continua din ce in ce mai mult, iar daca ne pretam la astfel de atitudini cred ca nu e tocmai ceea ce putem face mai bine.

P.S. Mi-ar fi prins foarte bine si mie un zece, imi ridica media cu 1 punct. Si, drept sa spun, pe mine ca individ nu m-ar fi afectat sa nu se faca greva incat terminam anul linistit fara evenimente deosebite, dar daca tot s-a inceput ar fi indicat sa se mearga pana la un capat, ma gandesc io.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu