luni, 7 iunie 2010

Mess-ul e in strada!

Azi m-am urcat într-un maxi din dorinţa de a ajunge mai repede acasă. Fiind singur încep să mă uit prin jur, poate poate văd ceva interesant. Mare mirare a fost pentru mine când citesc îndemnurile şefilor TPL Suceava. Aceleaşi chestii cu cumpărarea de bilet şi cu plătirea suprataxei în caz că eşti prins circulând în neregulă. Totul bine şi frumos până acum, numai că o mică greşeală s-a strecurat printre rândurile editate: scapă la un moment dat un "al" in loc de "a-l" de am stat şi m-am uitat de vreo 3 ori să văd dacă nu greşesc, ştiind că nici io nu sunt mai breaz. Şi când mă gândesc cum subliniază la final: Conducerea TPL Suceava;)). Fain nu? Hai să vă mai demonstrez câtă băşcălie au românii noştri în cap prin asta. Poate că nu e tocmai el vinovatul, că la cum se prezintă situaţia oamenii se vând pentru găleţi şi pentru multe altele. E trist că ne pretăm la aşa ceva şi din păcate nu cred că se va schimba ceva în anii vieţii mele. Totuşi nu cred că e bine nici dacă nu se atrage atenţia asupra greşelilor şi îndreptarea lor în modul în care putem fiecare la nivel de individ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu